Informacija apie Kauno lopšelį-darželį „Šilelis“
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamas kalbos simbolis
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Šilelis“?
Kauno lopšelis-darželis „Šilelis“ yra ugdymo įstaiga.
Toliau tekste Kauno lopšelį-darželį „Šilelis“ vadinsime mokykla.
Mokyklą gali lankyti vaikai nuo 1 iki 7 metų.
Mokykla rūpinasi vaikų mokymu ir ugdymu.
Mokykloje vaikai mokosi:
Skaityti
Rašyti
Piešti
Šokti

Dainuoti
Ir kitų dalykų
Mokykloje dirba:

Direktorius

Mokytojai
Mokytojo padėjėjai

Logopedas

Psichologas

Virėjai
Ir kiti darbuotojai
Daugiau apie mokyklą galite sužinoti interneto puslapyje.
Paspauskite žalią nuorodą https://www.sileliskaunas.lt/
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
Mokyklos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.
Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba,
paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą.
Tai yra lengvai suprantamos kalbos ženklas.
Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.
Gestų kalba yra ženklų kalba.
Kai žmogus vartoja gestų kalbą, jis judina:
- rankas,
- kitas kūno dalis.
Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba,
spauskite rankų ženklą.
Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.
Mokykla dirba:
pirmadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
antradienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
trečiadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
penktadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos.
Mokyklos adresas yra:
R. Kalantos g. 118,
Kaunas, LT- 52346
Skambinti telefono numeriu +370 37 457 152
Iliustracijų šaltinis:










